piątek, 24 sierpnia 2012

Z nutką brokatu i cyrkonii

Cześć dziewczyny!!!

Dziś zamieszczam makijaż, który wykonałam na konkurs, jednak zwlekałam i zwlekałam i termin nadsyłania prac minął... NIE ZDĄŻYŁAM!!! Makijaż może nie wyjściowy, gdyż trochę przypomina choinkę w Boże Narodzenie ale ja tam chodziłam tak po mieście w ciągu dnia, obecnie mieszkam w UK a " dziwolągów " tu nie brakuje więc ja się gubiłam w tłumie, dla ludzi tutaj to normalne i na porządku dziennym :) Wcale mi to nie przeszkadza gdyż nie czuję się skrępowana i mogę robić na co mam ochotę :)

KOSMETYKI:

podkład Bourjois 123 Perfect
puder No7 Medium
korektor MAC NW20
kredka do brwi RIMMEL
róż Loreal Nude Brown
cienie z paletki SLEEK Sunset
cien INGLOT 409
cień Perfect eyes LIME
kredka Bourjois 54 Bleu clinquant
eyeliner Maybelline
tusz MaxFactor
pomadka z paletki Fraulein
sztuczne rzęsy, brokat i cyrkonie z drogeri
klej do rzęs DUO








 Tego brokatu specjalnie nie widać na zdjęciach ale w rzeczywistości dodało to trochę blasku, jest w tych samych kolorach co cienie.


Wszystkim życzę miłego weekendu:)  

21 komentarzy:

  1. Zadroszczę tego, że możesz się wtopić w tło ;> Jak ja wychodzę w swoich zwykłych dzienniaczkach to jest sensacja :D I to niby europejska stolica jest ;)

    Co to makijażu... bomba! :D Muszę się zaopatrzyć w klej do rzęs, co by takie cuda używać w makijażu też ;) I chyba już nie muszę Ci słodzić, że masz wielki talent, mam nadzieję, że to wiesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja uwazam, ze ten makijaz wcale nie jest jakis przesadzony, bo ja tak spokojnie chodze po ulicy mimo, ze mieszkam w polsce ;p - może jedynie bez cyrkonii, ale strasznie mi się podobają. Ty zawsze masz takie genialne te cyrkonie :) I makijażyk wyszedł Ci śliczny. Szkoda, ze się spóźniłaś z terminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, świetne przejścia kolorków, a te kryształki bardzo urozmaicają makijaż. Super :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Ten makijaż wygląda po prostu bajkowo! Szalenie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj ale mi się podoba! piękne kolorki, szczególnie ten na linii wodnej. Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjj aż chciałoby się go mieć na oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, aż nie mogę oderwać oczu od niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczny makijaz!!mistrzyni!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jest świetny!
    Ja właśnie spróbowałam pierwszy raz zmalować sobie odważniejszy, kolorowy makijaż. Jeśli masz ochotę to zapraszam do obejrzenia - jest bardzo podobny pod względem kolorystycznym do Twojego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znakomity makijaż-dopracowany w każdym calu...cudnie!
    pozdrowionka
    ewela

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz niesamowite makijaże! Jestem pełna podziwu!

    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na http://diarymakeup-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama muszę zaopatrzyć się w cyrkonie ;) i różnego rodzaju naklejane diamenciki można się nimi fajnie pobawić i dodają troche czarodziejskiej oprawy całości makijażu ;)
    świetny blog !!!
    Świent makijaże idealne kompozycje, rozcieranie, a kreska mmmm cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent niewątpliwie:):):)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić kombajn kosmetyczny hebe cena, urządzenie do mikrodermabrazji w domu koszt i łóżko kosmetyczne składane przenośne. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń