środa, 22 sierpnia 2012

Dzienniak

Witajcie.....


....po kolejnej długiej nieobecności!!!! Moja dzisiejsza propozycja to dzienny makijaż, jest bardzo szybki w wykonaniu, nie trzeba dużo się przy nim napracować, powinien sprawdzić się dla małych i blisko osadzonych oczu, ja osobiście mam takie oczy i lubię w ten sposób troszkę oszukać naturę :)
Kosmetyki jakich użyłam to:

podkład MaxFactor Colour Adapt
puder MAC Medium
korektor MAC NW20
kredka do brwi Rimmel
róż Loreal Nude Brown
cienie z paletki SLEEK Sparkle 569
biała kredka Rimmel
tusz MaxFactor False Lash Effect
kępki rzęs
pomadka z paletki FRAULEIN
eyeliner Maybelline (pod cienie)






Na koniec dodam iż udało mi się zagęścić i zmienić kształt moich brwi, miałam bardzo cienkie brwi a ich kształt nadawał mojej twarzy bardzo ostre rysy, jeśli przelecicie wcześniejsze posty zauważycie zmianę, nie będę pisała recenzji z preparatu który stosowałam gdyż nie zrobiłam zdjęć przed zaczęciem kuracji ale to naprawdę pomogło, w tym celu używałam przez dwa miesiące RAPID BROW, jedno opakowanie wystarczyło mi aby osiągnąć zamierzony efekt, moje brwi po około dwóch tygodniach zaczęły rosnąć w miejscach w których dawno nie rosły, zrobiły się ciemniejsze, pierwsze tygodnie były ciężkie gdyż kompletnie ich nie ruszałam, nie wyrywałam, ale było warto, cena tego preparatu to około 40 funtów, jest trochę drogi ale warto jeśli chcecie w szybkim czasie zmienić swoje brwi, to naprawdę DZIAŁA!!!

Życzę wam wszystkim miłego i spokojnego dnia:)

18 komentarzy:

  1. Szybki w wykonaniu mówisz? :D:D Ja bym siedziała przy nim i 5 godzin i tak by mi tak pięknie nie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. no troche nameczylam sie z kepkami :) ale cienie to bardzo szybko:)
    dziekuje Gray:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękny odcień tęczówki :) super makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe, tak szczerze to nawet dla mnie (a lubię mocne makijaże) ten w żadnym razie nie jest dzienniakiem ;) Co nie zmienia faktu że jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienniaczek jak się patrzy! ;)

      Usuń
    2. To taka troche mocniejsza wersja hehe ale dziekuje ze sie podoba;)

      Usuń
  5. Cudeńko! Uwielbiam takie... niby nic, fajne cieniowanie, a tu ciekawy akcent w postaci kreski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje;) dla mnie to tez dzienniak, moja uroda wymaga mocniejszego nacisku na oczy, ;)

      Usuń
  6. Piękny makijaż ;) Podobają mi się takie kreski ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaz booski!!a brwi naprawde sliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie, ale chyba to chyba wieczorowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczny!!uwielbiam twoje makijaże!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż! Masz ogromny talent. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiekny kolor tęczówki :P
    oglądam Twoje makijaże i się zachwycam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. привет! помогите советом, ищу где можно купить кварцевый стерилизатор как пользоваться, мойка парикмахерская елена и тележка для парикмахера минск? работаю администртором в салоне красоты, директор попросила найти, а я не знаю где купить)

    OdpowiedzUsuń