niedziela, 17 czerwca 2012

Oliwka i fiolet

Witajcie!!!

Wróciłam !!! :) Mam nadzieje,że ktoś mnie jeszcze odwiedza, widziałam po komentarzach,że kilka z Was się stęskniło, bardzo mnie to cieszy...Wybaczcie proszę tą nieobecność !!! Ja naprawdę bardzo chciałam tylko jakoś nie chciało wyjść :) Jest dość późno więc nie będę się rozpisywać, z resztą o tej godzinie już nic nie przychodzi mi do głowy...Wymyśliłam sobie takie oto połączenie kolorków, mam nadzieje że przypadnie do gustu, ja osobiście bardzo dobrze czuję się w takim zestawieniu:)

Kosmetyki:)


baza LOREAL Lumi Magique
podkład MAC NW20
puder MAC Medium
korektor MAC NW20
eyebrow No7
róż z paletki Fraulein
cienie MAC Goldmine, Olive, Satellite Dreams, Glitters
eyeliner Maybelline
kredki złota i fioletowa z BarryM
tusz MaXfactor
sztuczne rzęski Eylure 151
klej do rzęs DUO







Ps. Moje brwi nie wyglądają teraz najlepiej ponieważ poddałam się pewnej kuracji, która ma na celu je zagęścić dlatego ich nie wyrywam,chciałam nadać im nieco inny kształt, wiec proszę wybaczcie mi jeśli doszukacie się jakiś pojedynczych włosków lub nierówności.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę spokojnej nocy :)

18 komentarzy:

  1. Oczko bardzo ładne, ale to, co mnie zachwyciło to kolor SZMINECZKI!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, zapomnialam wpisac w opisie pomadke, jest to MAC A31 creme up

      Usuń
  2. Jak dobrze, że wróciłaś :) I od razu z takim pięknym makijażem :) Bardzo Ci pasuje do urody :) Buziaki Kochana :* Dodawaj częściej posty, bo tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie,mam nadzieje ze czas pozwoli zebym chociaz raz w tygodniu dodala cos na bloga,na codzien raczej jest u mnie zwykly i bardzo szybki makijaz i nie ma sie czym chwalic,bardziej w weekend moge poszalec ale to rez nie zawsze, i ostatnio weny braklo,ale cieszy mnie bardzo ze jest jeszcze ktos kto do mnie zaglada,pozdrawiam serdecznie

      Buziaki

      Usuń
  3. Śliczny:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить манекен с волосами для причесок цена, конусная плойка мозер и парикмахерские принадлежности оптом украина? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń