środa, 20 czerwca 2012

Kolorowy

Hej  hej

Dziś wpis na szybko:) Przychodzę do Was z taka kolorową propozycją, makijaż bardziej przypomina wiosenny ale ja dopiero budzę się ze snu zimowego hihihih, myślę że również będzie pasował na lato :)
Życzę miłego oglądania :)

Kosmetyki:)

baza MAC
podkład MAC NW20
puder MAC Medium
korektor MAC NW20
eyebrow Rimmel
tusz MaXfactor
biała kredka Rimmel
eyeliner Maybelline
cienie MAC Paradisco, Bitter, Bio Green, Satellite Dreams, Stars Rockets
róż i pomadka z paletki Fraulein
sztuczne rzęski z drogerii






Pozdrawiam ciepło:)

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kolorowo bo u mnie wciaz szaro za oknem;)

      Usuń
    2. Jaki wyczesany "lok" :P

      Usuń
  2. Ale jak precyzja a jednocześnie pięknie przejścia kolorystyczne - brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ze na zdjeciach wlasciwie ta precyzja nie wyszla,w realu wygladalo to troszke lepiej,ale dziekuje

      Usuń
  3. Do Twoich oczu bardzo pasuje ten makijaż!Ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, ladnie podbija niebieska teczowke;) dziekuje

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. O tak, u mnie w UK wcIaz pada a slonca nie widac,lato w tym roku okropne to chociaz zywsze kolory na twarzy ;)

      Usuń
  5. oj śliczny :) I kochana jakie ty masz piękne loczki. To twoje naturlane czy jakoś je kręcisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu moje wlosy sa proste jak druty z natury;) to efekt po uzyciu prostownicy,lubie loki ale krece sobie tylko pare kosmykow z przodu poniewaz mam zbyt geste i dlugie wlosy,zajmuje mi to zazwyczaj ponad godzine;)

      Usuń
    2. już tyle razy słyszałam o kręceniu na prostownice i nigdy nie chciało mi się w to wierzyc, a tu prosze :) te loczki wyglądają naprawdę uroczo :)

      Usuń
  6. Oryginalny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny,fajna kombinacja kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja uwielbiam kombinowac i to nie tylko w kolorach hihihi,dziekuje Basiu

      Usuń
  8. świetne kolory :) bardzo ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny!!jak kazdy w twoim wykoananiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale slodzisz Agus,czesto tez nic nie wychodzi;)

      Usuń
  10. Cóż za kolory i ta precyzyjna kreseczka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem kreseczka tez sie uda hihihi dzieki wielkie

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem ! Przepiękny makijaż, genialnie dobrane kolory, wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa, nie jestem zadowolona ze zdjec gdyz widac na nich pewne nie dociagniecia ale w rzeczywistosci wygladalo troszke inaczej

      Usuń
  13. genialne połączenie kolorów! wszystko takie wyraźne, super! ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny;))) Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba ten losos na powiece a i caloss wykonana swietnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten losos to napisalam juz kolezance ponizej co to jest, mozna sobie zerknac:") dziekuje

      Usuń
  16. Jejciu - cudnie! :) Kto powiedział, że na lato muszą być same krzykacze? :p Piękne połączenie kolorystyczne, cóż to takiego ten różyk? Naprawdę Ci w nim pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati ten różyk to MAC Paradisco :)
      dzieki kochana

      Usuń
  17. Piękny ten kolor na ruchomej powiece. Też chciała bym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
  18. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Кисти для наращивания ногтей и это Гель для ногтей. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    OdpowiedzUsuń