niedziela, 13 maja 2012

WYNIKI KONKURSU INSPIROWANEGO OWOCAMI!!!

Witam Was ciepło:)

Nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu owocowego...Potrzymałam Was trochę w niecierpliwości i kazałam długo czekać bo dzień dobiega końca, ale to dlatego że nie mogłam się zdecydować i wybrać tej jedynej pracy...Wszystkie prace konkursowe możecie zobaczyć w moim wcześniejszym poście TUTAJ.

Wszystkie prace były naprawdę przepiękne....Pięknie oddałyście smak, kształt, kolor owoców którymi się inspirowałyście...Ja nawet czułam ich aromat ..... ale muszę wybrać tylko jedna prace:( 

Praca , która mnie urzekła jednocześnie odzwierciedla tematykę konkursu... jest zmysłowa... wykonana bardzo estetycznie.. profesjonalnie..pięknie współgra z modelką...
Nagrodę, w skład której wchodzą pędzle oraz mały zestaw kosmetyków:




               ...kieruję do Armakeup która zainspirowała się winogronem :)


Wybór był trudny ale uważam że wybrałam dobrze i szczerze jestem do niego przekonana:) Proszę o przesłanie adresu pod który mam wysłać nagrodę:)

Chciałabym jeszcze wyróżnić słownie następujące prace ponieważ bardzo przypadły mi do gustu, żałuję że nie mogę nagrodzić Was wszystkich, mam nadzieję że w następnych konkursach będę mogła przyznać nagrody chociaż dla trzech miejsc.

CYTRYNĘ Eyeshadowgirl
TRUSKAWKĘ Emalia3077
WIŚNIĘ Katalina
LIMONKĘ Wizaz21

Jeszcze raz wszystkim dziękuję że zechciałyście sięgnąć po  pędzle  i zmalować coś dla mnie, przykro mi iż nie mogłam nagrodzić więcej z Was:(  jestem ogromnie wdzięczna że podzieliłyście się ze mną swoimi pomysłami...
 ściskam i pozdrawiam bardzo ciepło:)

24 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję. Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone :) Piękny winogronek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze Kasiu ze wybor byl ciezki,dziekuje Tobie ze wzielas udzial,bardzo Cie lubie i uwazam ze to co robisz jest naprawde swietne;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ja też Cię bardzo lubię ;) I cieszę się, że zrobiłaś taki ciekawy konkurs bo mam zamiar zrobić serię makijaży owocowych. Bardzo mi się spodobał taki pomysł ;) Zapewne również będę chciała zrobić jakiś konkurs, ale czekam aż mój luby wybierze się do Japonii bo chcę żeby było o co walczyć, a wiem, że kosmetyki stamtąd są ciężko dostępne nawet na ebay'u a ręczę, że jakościowo są genialne ;)

      Usuń
  2. Gratulacje! Trudny wybór miałaś, ale wybrałaś właściwie ;) Praca jest przepiękna i świetnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Gray,kamien spadl mi troche z serca;)

      Usuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni!
    przepiękne prace :) wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyni :)
    Tak myślałam, że ona wygra, bo pomysł i wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze jestesmy jednomyslne;) praca bardzo mi sie podoba,jest bardzo zmyslowa i kobieca,ale wybor ciezki , nie wymienilam jeszcze kilku prac ktore rowniez maja w sobie duzo pomyslowosci

      Usuń
  5. dziękuję wszystkim i oczywiście tobie Olu za wybór mojej pracy naprawdę niezmiernie mi miło. Gratuluję też innym dziewczynom ponieważ ich prace były naprawdę świetne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja rowniez dziekuje, czekam na e- mail z adresem

      Pozdrawiam;)

      Usuń
  6. Gratuluję ;) zasłużona wygrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwyciężczyni :) Milo było wziasc udział w konkursie, bo to świetna inspiracja jak i odskocznia od codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bo mi też najbardziej podoba się ten mejkap ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie wygrywa truskawka , cytryna i wisnia :D swietne prace , nie mniej jednak gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki wielkie ;*
    Ale i tak mogę się schować przy twoich makijażach.
    Dlaczego ostatnio nie dodajesz żadnych postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio malo czasu na wszystko, ale postaram sie choc raz w tygodniu dodac nowa propozycje:)

      Usuń
  11. Jak dla mnie to cytrynka najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co tam sie dzieje z Toba kochaniutka?! stesknilam sie za twoimi makijazami! zniknelas tak niespodziewanie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati no brak czasu, chcialabym zeby doba miala pare godzin wiecej, ale teraz powinno byc lepiej:) pozdrawiam

      Usuń