niedziela, 6 maja 2012

Pomarańczowa kreska

Witam Was ciepło :)

Pogoda u mnie w dalszym ciągu wietrzna i pochmurna...jak słońca nie było tak go nie widać, nie które z Was pisały ze wskoczyły już nawet w bikini a ja mogę sobie jedynie pomarzyć hihih...ale postanowiłam że żywe kolory i nastrój mnie nie opuszczą.  Pomarańcz i zieleń uważam ze bardzo piękne i ciekawe połączenie, oba kolory należą do ciepłych odcieni, dodają energii i optymizmu, kojarzą się z wiosną i radością. Oto moja propozycja na ich połączenie:)


KOSMETYKI:)

podkład Bourjois
puder No7
kredka do brwi Rimmel
cień W7 lime
cienie trio 17(zielenie)
eyeliner Maybelline
eyeliner W7 neon orange
tusz MaxFactor
czarna kredka Rimmel





    Mam nadzieje że się spodoba i być może zainspiruje którąś z Was do podobnych połączeń:)

                              Serdecznie pozdrawiam i do następnego wpisu:)

33 komentarze:

  1. piekne oko a ten pomarancz dopelnia calosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i milo mi ze sie podoba;)

      Usuń
  2. Nice :) I usually dont like orange and green together, but this was cool :) well done ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you,the combination of rather bold,but sometimes you can try something else;)

      Usuń
  3. Dobrze, że nie opuszcza Cię dobry nastrój ;) to podstawa :) A co do makijażu to nie myślałam nigdy o takim połączeniu, ale przyznam, że wygląda ciekawie, choć nie przepadam za połączeniem zieleni z pomarańczem. Za to podsunełaś mi pomysł połączenia w taki sposób koloru niebieskiego i różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie za to bardzo i czekam na Twoja propozycje;)

      Usuń
  4. Niecodzienna kombinacja kolorystyczna, ale faktycznie obie barwy ciekawie się dopełniają i wyglądają pogodnie i wiosennie :) Najbardziej podoba mi sie podwójna kreska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,mi bardzo sie podoba.to tak samo jak rudym pieknie w zieleni,dziekuje za cieple slowa

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Bardzo niecodzienne połączenie, podoba mi się ;) I wykonanie oczywiście perfekcja ;)

    Makijażu nie zdołałam zmalować dla Ciebie, nie chciałam wysyłać Ci byle czego :) Ale czekam na prace konkursowe, będzie co podziwiać! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Gray,nic sie nie mart niebawem bedzie nastepny konkurs,mam nadzieje ze znajdziesz czas;)

      Usuń
  6. dziękuję bardzo :)
    pomarańczowa kreseczka, bardzo fajnie wyszło :)
    a ten eyeliner jest dobry? bo ja choruję na różowy z tej serii, ale nigdzie opinii nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam sobie dwa,nie byly drogie a neonowe kolorki sa swietne,co do aplikacji mialam maly problem,podobny jest do lakieru do paznokci i trzeba caly czas zamaczac pedzelek aby kolor wyszedl intensywny,ale szybko schnie i jest trwaly,uwazam ze warto jest miec a kolor rozowy na prawde jest sliczny;)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :)
      w takim razie się na niego skuszę ;)

      Usuń
  7. no no bardzo ciekawe polaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, piękne wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Olu,milo mi ze Ci sie podoba zwlaszcza ze Ty sama tak pieknie malujesz;)

      Usuń
  9. slicznie jak zwykle i niezwykle oryginalnie i starannie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aga,bardzo sie ciesze ze sie podoba;)

      Usuń
  10. bardzo mi sie podoba,kreseczka pomarańczowa dodaje orzeżwienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu,tez tak uwazam i wlasnie o to mi chodzilo;) pozdrawiam

      Usuń
  11. This is fabulous! I love this combo and I might have to steel it and try it out myself ;)
    You always inspire me so much and always have so many great ideas ;)
    Phlox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am very glade that you like, i am very pleased;)

      Usuń
  12. Genialne połączenie kolorów ze sobą ;) Ogromny talent! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo , milo mi ze sie podoba;)

      Usuń
  13. Fajna ta kreska pomarańczowa i zieleń na ruchomej powiece :) Ale rzęsyyy... no one to mi się nie podobają, takie poobklejane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa jak i te krytyki,ciesze sie ze sie podoba mimo tych rzes, niestety mam bardzo rzedkie rzesy i wygladaja jak patyki,duzym wyzwaniem jest porzadne wytuszowanie,czesto zmieniam tusze z nadzieja ze trafie na ten odpowiedni,moze moglabys mi cos polecic;) moje oko zbacznie lepiej wyglada w sztucznych rzesach ale czasami stawiam na naturalnosc;) pozdrawiam

      Usuń
  14. kurcze ale super połączenie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń