sobota, 28 kwietnia 2012

Zachód słońca

                                      "Cudowny zachód w złocieniu znów wraca -
                                      Znów dzień nachylił w rubinu promieniach
                                      Jakbym pejzaże swym pędzlem obracał
                                      Po kręgach złotych i rajskich sklepieniach

                                      Jak gdyby z zorzy powstały witraże
                                      Zaczarowanych bajecznych przestrzeni
                                      Jakoby w łunach na niebios pożarze
                                      Zaszedł dzień słońca z paletą promieni

                                      I jakby w zorzy żarzyły się twarze
                                      Wyszłe z Edenu z kolorów nauki
                                      Jakby w przestrzeniach na niebios pożarze
                                      Zaszedł dzień Boży z najwyższych dzieł sztuki

                                      Czerwone słońce jak w podtrzymywaniu
                                      Ogromny okrąg jak anioł globowy
                                      W purpurze tonie - gdy w oczekiwaniu
                                      Cudny się zbliżał znów wieczór domowy

                                      Wtenczas nie mogłem już mojego wzroku
                                      Oderwać – gdy blask wybija ze słońca
                                      Rubinowego – wśród pól i obłoków
                                      Namalowanych farbami bez końca"


Chciałabym Was powitać tym ciepłym wierszem. Z racji tego, że u mnie za oknem od kilkunastu dni tylko pada pomyślałam, iż na pewno nie jestem sama....czytając go zrobiło mi się odrobinę cieplej i przyjemniej, być może którejś z Was poprawi humor bądź doda energii :) Poniżej przedstawiam Wam moją propozycję zachodu słońca...oby jak najszybciej słoneczko zawitało u mnie bo powoli czuję się jak niedźwiedź w sezonie zimowym...:)


                                                       KOSMETYKI:

                                                        podkład No7
                                                         puder No7
                                                      korektor Loreal
                                             rozświetlacz i róż MeMeMe
                                            cienie z paletki  Sleek Curacao
                                                     cienie 17 the nude
                                                    eyeliner Maybelline
                                                      tusz MaxFactor
                                                      błyszczyk MAC
                                                        sztuczne rzęsy
                                                      klej do rzęs DUO



            



              Życzę wszystkim jak najwięcej słońca, aby dodawało blasku i pozytywnej energii :)

31 komentarzy:

  1. Piękny makijaż !
    podoba mi się ta tęcza na oczkach.
    :)

    Miłej majóweczki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci slucznie,ciesze sie ze sie podoba;)

      Usuń
  2. u mnie już dzisiaj można było się opalać :) Makijażyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Ci zazdroszcze pieknej pogody,przez brak slonca w depresje popadam;)

      Usuń
    2. Nie wiem czy wiesz ale w moim rejonie padł rekord Polski pod względem wysokości temperatury w kwietniu :) przez 3 dni było 34 stopnie w cieniu :) Cięzko mi było się opalać bo miałam gorączke i na antybiotyku siedzę, ale dzisiaj już nie odpuściłam i wyszłam się opalać i oczywiście... złapałam kolorek :)

      Usuń
  3. Idealne dobranie kolorów!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja się już dzisiaj i wczoraj opalałam taką mam piękną pogodę prawie 30 stopni ;) makijaż super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie :)
    ja się nie opalam :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja,nie ma gdzie,slonce mnie nie lubi,chowa sie za chmury;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dee,Twoje dobre slowo wiele dla mnie znaczy;)

      Usuń
  7. Przepiękny! :) Idealny, boski, mega precyzyjny i pełny uroku. Rany, Ty tak malujesz, że mi dech zapiera ;)

    Kochana, tak bardzo chcę wziąć udział w Twoim owocowym konkursie, nie wiem jednak czy zdążę. Masz pewnie dużo zgłoszeń i nie przedłużysz terminu wysyłania prac...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje GrAy,co do konkursu to raczej nie przedluze,posinnam trzymac sie zasad,zrobmy tak jesli konkurs sie skonczy a Tobie uda sie w ciagu jeszcze dwoch dni przegotowac cos dla mnie to wezme pod uwage ale trzeba bedzie mnie o tym powiadomic max do ostarniego dnia konkursu


    I bardO Ci dziekuje za tak mile slowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, rozumiem, wiesz spróbuję zdążyć, żeby Ci kłopotu nie robić ;) A jak nie to trudno ;)

      Całkiem szczere :)

      Usuń
  9. Makijaż w tych kolorach jest na prawdę przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż;)







    zapraszam do mnie:*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę obserwować mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie takie zestawienia na oczach,zwlaszcza niebieskich,ktore jeszcze pieknie podbijaja kolor teczowki,nie mam tej paletki Sleek i zaluje,bo widzac makijaze rozne z pomoca jej widze,ze sporo trace :)
    makijaz piekny

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita:) Połączenia, które u Ciebie obserwuję zawsze są naprawdę piękne i robią na mnie ogromne wrażenie:)
    poza tym przykleiłas rzęski wprost idealnie, nigdy bym się nie domyśliła!

    ahh.. Kochana, a ten Kolor oczu aż hipnotyzuje !!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, przepieknie kochana, baardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. smoking hot! i'm stunned here! it's like looking in to a fire!
    very well blended, but i love the choice of colours that's for sure! it's looks like this that's very sad to wash off!/Azure

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny pomysł na konkurs :)
    przy okazji zapraszam do mnie ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ciekawe czy ja kiedykolwiek stworze takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten makijaż. Masz talent.
    Dodaję blog do obserwowanych, zapraszam CIę do mnie i zachęcam do tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę ten makijaż zrobił na mnie ogromne wrażenie! Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń