niedziela, 4 marca 2012

Sleekomania: OH SO SPECIAL

Cześć dziewczyny :)




Dziś chciałabym Wam przedstawić moją propozycję makijażu dziennego, większość odcieni na tej paletce należy do delikatnych dlatego moja propozycja jest również stonowana, całość chciałam podkreślić małym akcentem czyli centkami , takie było moje zamierzenie ale czy centki przypominaja centki same oceńcie :)

                       Wszystkie szczegóły dotyczące sleekomani znajdziecie tutaj klik
                                                       Do zrobienia makijażu użyłam

                                                 podkład MaxFactor Colour Adapt
                                                       puder No7 Perfect Light
                                                   korektor LOREAL True Match
                                                   eyebrow RIMMEL Dark Brown
                                                    kredka RIMMEL Sable Brown
                                                      eyeliner gel MAYBELLINE
                                               eyeliner BARRY M Metalic liquid Gold
                                                   bronzer LOREAL Glam Bronze
                                                       róż LOREAL Nude Brown
                                                     tusz Loreal Double Extension
                                                        sztuczne rzęski z drogerii
                                                             klej do rzęs DUO
                                                   cienie Sleek OH SO SPECIAL





                        Będę wdzięczna za wszystkie miłe komentarze oraz uwagi


                                         Wszystkim życzę miłej niedzieli

8 komentarzy:

  1. wspaniały makijaz, bardzo pomyslowy, widze ze dobrze sie bawisz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, osobiście wolę mocniejsze i odważniejsze kolory,bawie się rzeczywiście super....dałaś fajny pomysł

      ;)

      Usuń
  2. Makijaż śliczny, bardzo mi się podoba :) Zresztą jak i pierwszy! Dlatego czekam z niecierpliwością na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo. ja, jako totalne beztalencie podziwiam takie kreatywne "prace"
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba troszkę bardziej wierzyć w siebie, ale dziekuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba zostawię ci komentarz pod każdym makijażem, bo jak tu prześć obojętnie koło takich cudowności? jak to się stało, że dopiero teraz Cie odwiedziłam, ta ja nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się rumienię:) bardzo dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń