wtorek, 6 marca 2012

Sleekomania: CURACAO

Witam



....jakiś czas temu wybrałyśmy się z córką na spacer, była sliczna pogoda, słoneczna, typowo wiosenna dlatego spacer trwał i trwał...zawędrowałyśmy sobie do ZOO i tam napotkałyśmy kogoś kto zainspirował mnie do dzisiejszego makijażu...piękny, dumny z rozłożonym ogonem siedział sobie i rozkoszował się z faktu jak bardzo jest podziwiany...moja córka nie mogła wyjść z podziwu, przygladała się z błyskiem w oku jak paw składał i rozkładał ogon.....dziś chciałam przywrócić jej te wspomnienia i wymalowałam dla niej pawie oczko.....tak się składa ze zrobiłam to paletką Sleek'a , tylko na dolną powiekę nałożyłam brokat w bardzo podobnych odcieniach oraz perłową bazę pod cienie....



       .....dlatego pozwoliłam sobie podłączyć ten post do Sleekomani, szczegóły tutaj klik

                                                   Do makijązu użyłam jeszcze:
                                                  podkład MaxFactor Pan Stik
                                         puder LOREAL the minerals True Match
                                                 korektor COLLECTION 2000
                                               baza pod cienie MAC Bare Study
                                           eyeliner COLLECTION 2000 Extreme
                                                            sztuczne rzęsy
                                                tusz LOREAL Double Extension
                                                      biała kredka RIMMEL
                                                      cienie Sleek Curacao







9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale malujesz, makijaze coraz piekniejsze, masz talent..jesli to ja zmotywowalam cie do załozenia twego bloga moja sleekomania to jestem z siebie dumna:)masz niezły potencjał, blog dodaje do ulubionych i zrobilam ci mała reklame na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziekuje bardzo,jestem niezmiernie wdzieczna za ofiarowana pomoc,to bardzo mile,jako jedyna to zaproponowalas ;) mam jednak nadzieje ze z czasem przybedzie mi "fanow"

    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego pewna, mi sie blog spodobal juz od pierwszego posta :)) aa wylacz sobie weryfikacje obrazkowa przy komentarzach bo to denerwujace :)w ustawieniach masz opcje taka bodajze pod zakładka komentarze, no ja bede reklamowac nie ma sprawy :)

      Usuń
  4. kobieto! cudowne makijaże! zazdroszczę talentu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję slicznie ale zazdroscic to nie ma czego :)

      Usuń
  5. O wow! Przepiękne!!! Kolory, makijaż, cieniowanie i te rzęsy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ale Twoje sa rownięż rewelacyjne :)

      Usuń
  6. jak to nie ma co zazdroscić, dziewczyno Ty masz do tego smykałkę! piekne połączenie kolorystyczne i przejścia..

    OdpowiedzUsuń