piątek, 2 marca 2012

Sleekomania: BAD GIRL

Witam wszystkich:)

...od jakiegos czasu jestem tylko obserwatorka bloga i musze przyznac że jestem mile zaskoczona faktem jak bardzo zaczełam interesować się różnymi rzeczami , wiekszosc z Was zainspirowało mnie i chciałabym się sprawdzić od strony make-up, próbowałam już wielu rzeczy ale tak naprawdę dopiero to zaczęło sprawiac mi przyjemność.

  Trafiłam akurat na świetny pomysł, który zaproponowała agnesss25 i to chyba przyspieszyło moja chęć do założenia bloga, chodzi o zabawę z paletkami sleek szczegóły tutaj klik  , bardzo lubię cienie z tej firmy, są trwałe, dobrze napigmentowane a co najważniejsze w przystępnej cenie.

 Swój pierwszy makijaż zaczynam od paletki BAD GIRL, mam nadzieję że się spodoba i przypadnie Wam do gustu.

                                                      Kosmetyki jakich użyłam:

                                                  baza Loreal LUMI MAGIQUE
                                                podkład MaxFactor Colour Adapt
                                                     puder No7 Perfect Light
                                                korektor Loreal  TRUE MATCH
                                                   kredka eyebrow RIMMEL
                                                      cienie Sleek Bad Girl
                                                  tusz Loreal Double Extension
                                                     sztuczne rzesy Saffron 703





                        Pozdrawiam wszyskich i życzę miłej zabawy z paletkami Sleek           

14 komentarzy:

  1. Moja ulubiona paletka od Sleek'a :) makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje,troche obawialam sie tego jak przyjma mnie inni,dopiero zaczynam i duzo brakuje mi do perfekcji ale praktyka czyni mistrza,przekonalam sie o tym obserwujac moja kuzynke

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo dobrze zrobilas ze załozyłas bloga :))zapowiada sie inteesujaco :)a makijaz jest swietny!!czekam na wiecej :)))
    AA dodaj sobie na pasku bocznym pole z obserwatorami , zeby kazdemu łatwiej było klikac i obserwowac :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za podpowiedź, chciałam to zrobić ale najpierw muszę się oswoić z funkcjami :)

      Usuń
  4. Super :) Ja też lubię tą paletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a paletka jest niesamowita :)

      Usuń
  5. bedziesz mi pisac Kochana takie mile slowa a sama tworzysz cudownosci !:) piekny makijaz,az dziw bierze,ze takie cudne soczyste kolorki mozna z tej paletki wykrzesac :) dziekuje raz jeszcze za takie cieple slowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sama się dziwię że tak ładnie wyszło, a Tobie Emilka nie słodze tylko prawdę piszę, oby tak dalej:)

      Usuń
  6. Dziekuje bardzo,ciesze sie ze sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki granat! Ta paletka jest niesamowita a Ty potrafisz z niej wykrzesać samo piękno!

    OdpowiedzUsuń
  8. też uwielbiam cienie ze sleeka:) makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję, paletka jest świetna, dobre cienie to i wychodzi coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie mogę, co za ręka, co za wprawa, linie, cieniowanie, zdjęcia... Full wypas! Kochana, masz nową fankę! :* Powodzenia w blogowaniu i wilu obserwatorów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń