niedziela, 25 marca 2012

Konkurs " Ubierz róż "

Witam:)


W ostatniej chwili zauważyłam,że organizowany jest konkurs  "Ubierz róż", dlatego dziś nie zamieszczam makijażu dziennego jak zadeklarowałam w poprzednich postach. Postanowiłam zrobić makijaż właśnie na ten konkurs,  który organizuje Matleena szczegóły tutaj klik.
Sam tytuł konkursu mówi,że kolor różowy powinien przeważać i tak właśnie jest u mnie. Osobiście nie lubię tego koloru ale chyba powoli zaczynam się do niego przekonywać :) Makijaż bardzo mi się podoba i jestem z niego ogromnie zadowolona:) Zachęcam do obejrzenia..

                                                                Kosmetyki:

                                                              podkład No7
                                                               puder No7
                                                            kredka Rimmel
                                                         eyeliner Maybelline
                                                              tusz Loreal
                                                         rozświetlacz No7
                                                        pigment MAC A90
                                                       róż z paletki Fraulein
                                                  pomadka z paletki Fraulein
                                                           sztuczne rzęsy
                                                                ozdoby


Żałuję że nie mogę zamieścić więcej zdjęć, które przedstawiłyby ten makijaż, ale w regulaminie jest informacja o max 3 :)

            Zdjęcie potwierdzające,że makijaż wykonany był specjalnie na konkurs



                                               Trzymajcie za mnie kciuki :)


40 komentarzy:

  1. Wow cudo!!!! Pięknie te diamenciki wyglądają :D WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję,diamenciki sa boskie,niedawno do mnie przyszły i postanowilam ze ten konkurs bedzie fajna okazja zeby je wyprobowac ;)

      Usuń
  2. Ahhh te cyrkonie robią niesamowitą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda,pieknie wygladaja i nawet nie trzeba meczyc sie z cieniowaniem bo to wlasnie one rzucaja sie na pierwszy rzut oka

      Usuń
  3. niesamowicie to wygląda..no to mam niezłą konkurencję!!!;]]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,Twoj makijaz tez jest piekny i bardzo ciekawy,zycze powodzenia,i prosze nie traktowac mnie jak konkurencje,robie to po to zeby dobrze sie bawic a przy okazji mam mozliwosc pocwiczyc i poeksperymentowac;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Robi wrażenie! Super te cyrkonie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż :)
    ale uśmiechnij się! bo wyglądasz tak trochę jak manekin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki temu zdjęcia nabierają takiego "smaczku" :D wyglądają jak z profesjonalnej sesji :)

      Usuń
    2. Do profesjonalnej sesji duzo im brakuje ale ja jestem bardzo zadowolona,dzieki na dodanie otuchy ;)

      Usuń
  6. dzieki, niestety chciałam jak najbardziej zrobic zblizenie na makijaz dlatego bardziej skupilam sie na uchwyceniu go jak na pozowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje storczyku wygranej:) Jak zwykle świetna praca :) I jak zwykle z Toba przegrałam ;) ale i tak jestem niesamowicie szczęsliwa ze swojego wyróżnienia zeby nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje kochana,ja rowniez Ci gratuluje jak i pozostałym uczestniczkom;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O_o... WOW !!!!!!!!!!!!!!!!

    Storczyk, powaliłas mnie na kolana !!!! Cudownie !!!
    Naprawde jestem pod ogromnym wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje!:)

    Btw cudne prace:) Bardzo mi sie podobają Twoje makijaże. Tak 3mać!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje

    ...a ja lubie Twoje prace,ostatni w zieleni jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) Słońce a mam takie pytanie. Robisz zdj lustrzanka czy zwykłą małpką? I te zdj oka jednego to kadrujesz ze zdj później? Bo Qrcze te zdj z bliska wyglądają tak pro, że sama zapragnęłam mieć takie xD

      Usuń
    2. Zdjecia robie telefonem;) musze przyznac ze fajnie sie sprawdza w tej roli,ogolnie jestem bardzo nie fotogeniczna dlatego wole pokazac samo oko zeby nie popsuc efektu koncowego;)
      Najlepiej wychodza mi zdjecia w swietle dziennym,bez zadnej lampy,ale tez nie mizesz stac w zywym sloncu bo wtedy to juz nic nie widac,pod oknem mam biurko,z moich rak robie sobie statyw w jednej trzymam lusterko a w drugiej aparat,robie zblizenie na same oko,wtedy zdjecia sa ostre,dokladnie widac cieniowanie,kazda kreske i wszystko inne,wczesniej robilam zdjecie calej twarzy ale po skadrowaniu nic nie bylo widac ,kombinowalam i znalazlam sposób zeby jak najlepiej pokazac makijaz;)

      No to milego treningu zycze;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. o matyldo to sie musisz ładnie nagimnastykować:P dzieki moze popróbuje cos:D

      Usuń
  12. super praca!!zycze wygranej!aa zostałas juz jakis czas temu otagowana, chyba nie zauwazyłas :))przypominam :)
    http://www.agnesss25.blogspot.com.es/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuję bardzo, rano były wyniki i.......udało się :) jestem przeszczesliwa :)

    przyznaje sie bez bicia ..widziałam ze mnie otagowałas i przepraszam ale kompletnie wylecialo mi to z glowy
    teraz pracuje na nocne zmiany wiec chodze jak zombi i nie wiem co sie dzieje, zajme sie tym w weekend :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale widowiskowy! zwycięztwo się należy zdecydowanie :) Ty to kochana potrafisz władać pędzlem jak różdżką... I te cyrkonie - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo gratuluje serdecznie!!Twoja praca byla najlepsza!Tak myslalam ze wygrasz zdolniacho :))

    OdpowiedzUsuń
  16. no storczyku, teraz już możeby razem rywalizować w blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oo wow! przepiękny!!! trzymam kciuki za konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne makijaże zapraszam Cię do mnie jeżeli sie spodoba zachęcam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jaki piekny.....mam nadzieję że wygrasz!!! Przepieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś oTAGowana :) http://19shiny89.blogspot.com/2012/04/tag-bez-czego-nie-zasne-czyli-co.html Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to jest dzieło sztuki!!!! Cudowny rewelacjny makijarz!!! Jestem pewna że wygrasz!!!! Świetny blog a więc obserwuję i pozdrawiam i oczywiście życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog Zapraszam do mnie jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczny makijaż i efekt końcowy super!

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  25. dziekuje dziewczyny, dlugo mnie ostatnio nie bylo na blogu ale niebawem nowe propozycje, pozdrawiam Was wszystkie bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń