czwartek, 8 marca 2012

Konkurs makijażowy u Atelier Noire

Witajcie kochane :)

Dziś zmalowałam coś specjalnie na wiosenny konkurs u Atelier Noire, szczegóły tutaj klik.

Wiosna kojarzy mi się przede wszystkim z żywą, radosną i głęboką zielenią, kiedy to zaczyna wszystko powoli nabierać koloru, zaczynają rozkwitać pąki na drzewach i wokoło trawa się zieleni..... dlatego postanowiłam że  mój makijaż z tej okazji  będzie  właśnie z takim akcentem. Mam nadzieję że moja propozycja wiosennego makijażu przypadnie Wam do gustu :)


Kosmetyki:

podkład MaxFactor Lasting Performance
puder MaxFactor Creme Puff 05
korektor MaxFactor Mastertouch
kredka do brwi RIMMEL
baza pod cienie MAC Bare Study (perłowa jest super, nadaje matowym cieniom blasku)
zielony i perłowy cień z paletki Sleek'a CURACAO
szary i czarny cień z paletki Sleek'a BAD GIRL
eyeliner gel MAYBELLINE
cyrkonie z drogerii
sztuczne rzęsy No7
tusz LOREAL Double Extension




Jedno oczko zostało podkreślone małymi cyrkoniami, natomiast drugie jest bez dodatku, nie chciałam zbytnio przesadzić :)





11 komentarzy:

  1. Świetne cieniowanie, chciałabym tak umieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę się już wprawiłam ale na poczatku rewelacji nie było, więc głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudo po prostu kochana! masz te umiejetnosci, świetne cieniowanie!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi niezmiernie miło bo nie wiedziałam ze będzie mi to tak fajnie wychodziło, nigdy nie specjalizowalam sie w tej dziedzinie sztuki , Wasze miłe i pobudzające komentarze daja mi jeszcze wiekszą mobilizację:)

      dzieki wielkie

      Usuń
  4. przepieknie!!zycze wygranej w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnesss, miło słyszec to od Ciebie :)
      również zapraszam Cie do wzięcia udziału :)

      buziaki

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuje Basiu, za to Ty masz badzo ciekawy blog i z pewnoscią będzie dla mnie pomocny

      pozdrawiam

      Usuń
  6. ale cudny <3
    piękne makijaże tworzysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ciesze sie ze sie podoba:)

      Usuń
    2. bardzo, masz własny styl :)

      Usuń