piątek, 16 marca 2012

Kolorowy

Hello  :)   


Dziś będzie soczyście i kolorowo...odkąd założyłam bloga siedzę tylko na ebay-u i buszuję po stronach z kosmetykami, ale nie potrafię się oprzeć pokusie...tyle wspaniałych cieni które chciałabym mieć, nie wspomnę o sztucznych rzęsach, błyszczących diamencikach i innych dodatkach...jak taka sroka lubię wszytko co się świeci i jest kolorowe.

 Do stworzenia tego makijażu użyłam siedmiu cieni, hmmm..tak tak najwięcej jest na górnej ruchomej powiece i nie mam pojęcia jaki kolor na niej wyszedł, zaczęłam od fioletów ( MAC Satellite Dreams i Stars N'Rockets ) ale kiedy dodałam różu ( z paletki Curacao)  całość wyglądała tragicznie, wiec dorzuciłam jeszcze niebieskiego ( MAC Fresh Water) a na koniec szarego ( z paletki Oh So Special ), jest jeszcze zieleń (z paletki Curacao) i błękit ( z paletki Acid). Reszta kosmetyków to podkład z MaxFactor, puder, korektor i tusz Loreal, kredka do brwi Rimmel, sztuczne rzęsy, eyeliner Maybelline.

...wszystko z powyższych składników zostało wstrząśnięte i  nie zmieszane... a efekt końcowy Tęcza....



               
                        ....właśnie tym akcentem życzę wszystkim kolorowych snów...

13 komentarzy:

  1. Ahhhh śliczny :) Boskie połączenie kolorków i elektryzujący efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję, cieszę się ze się podoba, ostatnio szaleje z łączeniem kolorów :) ogromnie pragnę wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo:) mogłabys mnie tak kiedys pomalowac...;)))
    Pozdrawiam;))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie!!choc do konca mnie nie przekonuje to wyciagniecie cieni az pod brwi,ale swietnie połaczone i rozblendowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z Toba Agnesss, mam dość duzą powieke, ale przy mniejszych wyglada to swietnie

      pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Świetne zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, taki karnawałowy bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje dziewczyny za mile opinie

    pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło!!! Wspaniale wymieszałaś te kolory, tęcza jest ale w takiej tonacji że cały czas by się chciało na nia patrzeć!!!naprawdę dobra robota!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm artystka ze mnie cała para hihihi
      buziaki

      Usuń