poniedziałek, 19 marca 2012

Fiolet

Witajcie moje Drogie:)


Cały czas wrzucam na bloga dość intensywne makijaże , w których nie za bardzo można wyjść np do pracy czy szkoły dlatego dziś przygotowałam typowy dzienny makijaż, i teraz kilka następnych moich propozycji będzie właśnie taka, delikatna i subtelna...do tej pory wybierałam dość mocne kolory ale to dlatego że bardzo dobrze prezentują się na zdjęciach i są bardzo wyraźne..


                                 Do stworzenia tego oto dzienniaka użyłam

                                             podkład No7 New Ivory
                                                puder No7 Medium
                                      cienie MAC B51, A89, A81, A21, A71
                                                   rozświetlacz No7
                                               biała kredka RIMMEL
                                                     tusz LOREAL
                                             kredka do brwi RIMMEL
                                                  róż No7 20 Honney
                    szminka z paletki ( nie mam pojęcia jaka bo nie ma numerków)







                                                      A oto ja w tym makijażu :)


                            

                              W ten piękny słoneczny dzień życzę wszystkiego dobrego :)

8 komentarzy:

  1. ooo, jaki delikatny tym razem :)
    no i pokazałaś twarz!
    bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu piękny! Taki romantyczny ;) Podziwiam precyzję ;)
    A tak w ogóle - ale Ty masz przepiękne włosy! I usta!!!! ŁAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe makijaże:) oby tak dalej;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie i wiosennie
    Bardzo mi się podoba taki subtelny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie, i w koncu nam sie pokazałas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki był mój zamiar, uwielbiam artystyczne makijaże i do tego dążę małymi kroczkami ale naturalny, dzienny makaup tez jest potrzebny :)) juz wczesniej chciałam Wam sie pokazac ale pracuję do późnego popoludnia wiec czasu starczało tylko na jedno oko, a chcialam zrobic zdjecia za swiatla dziennego, teraz dni sa juz dluzsze wiec chyba cześciej będziecie musiały mnie oglądac hihihih

      buziaki dla wszystkich:)

      Usuń
  6. Jest mega: mega iękny, mega wspaniały, mega śliczny, mega rewelacyjny...każde pozytywne mega jest tutaj jak najbardziej na mijescu...masz ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Gosiu chyba przesadzasz, to zwykly dzienniaczek, ale dziekuje za mile slowa:)

    OdpowiedzUsuń