wtorek, 20 marca 2012

Beż

Cześć Dziewczyny :)

Tak jak obiecałam w poprzednim poście panuje u mnie teraz moda na dzienniaczki, delikatne makijaże na co dzień. Dziś chciałabym Wam przedstawić makijaż prawie że nie widoczny ( dla mnie bo ja uwielbiam kolor), na zdjęciach jest on troszkę delikatniejszy, ponieważ robione były w bardzo słoneczny dzień i w dodatku biel którą dodałam znacznie wszystko wyjaśniła,. Makijaż bardzo mi się podoba gdyż oko wygląda na bardzo świeże, rozjaśnione a co najważniejsze nie widać " worków pod oczami ". Polecam...



                                                         Kosmetyki:
 
                                                   podkład MaxFactor
                                                        puder Loreal
                                                         tusz Loreal
                                                 kredka do brwi Rimmel
                                                   biała kredka Rimmel
                                                    eyeliner Maybelline
                                                 cienie z paletek Sleek:
                          biały z Acid, kość słoniowa i jasny brąz z Oh So Special
                                                       sztuczne rzęski







Korzystając z okazji chciałabym podziękować wszystkim Paniom które do mnie zaglądają i zostawiają ciepłe słowko, jest mi ogromnie miło i przyjemnie, doceniam kążdą radę którą u mnie zostawiacie:)

                                                           Dziękuję

34 komentarze:

  1. Śliczny makijaż i wcale nie nudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelny, jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć ja też lubie mocniejsze kolory, to ten jest dla mnie bombowy! :) Pięknie rozświetlił oczko, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Delikatny ale za to jaki ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny,elegancki,bardzo kobiecy,poprostu-świetny!;)
    Pozdrawiam;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochane, strasznie sie cieszę :)

      Usuń
  6. piekny naprawde, niby go nie ma a jak slicznie oko wyglada
    ps.wyłacz weryfikacje obrazkowa przy komentarzach plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upss bylam przekonana ze juz to dawno zrobiłam, wiedziałam ze potrzebuje duzo czasu aby okielznac tego bloga, postaram sie to wylaczyc, mam nadzieje ze tym razem sie uda :)

      Usuń
    2. chyba ci sie udało :)

      Usuń
  7. Mi też się podoba :)

    Ps. Nie "paniĄ" a "paniOM" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany taki straszny bład zrobiłam, dzieki kochana juz poprawiam :)

      Usuń
  8. Baaaaardzo ładny :) Jak ja lubię osoby które eksperymentują z makijażami =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,natomiast ja uwielbiam eksperymentowac,zapraszam czesciej ;)

      Usuń
  9. don't understand a word but LOVE your looks!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. TALENT niesamowity nie z tej ziemi!Ja nie wiem jak to ocenić nawet!Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziekuje,to ogromnie mile,bardzo budujace ;)

      Usuń
  11. Jest piękny taki naturalny i kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna kreska:) I makijaż taki jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. such a sophisticated look! and yet creative with that extra wing from the bottom lashes! i got so amazed by this look! and the super sharp eyeliner.... m-m-m!!! 100 thumbs up for this one!/Azure

    OdpowiedzUsuń
  14. http://aleksandra-makijaz.blogspot.com/2012/03/z-racji-tego-ze-moj-blog-niedawno.html Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie makijażowym u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne wyzwanie,juz widzialam temat,bardzo ciekawy,chyba sie skusze;)

      Dzieki ;)

      Usuń
  15. rewelacja.......uwielbiam takie makijaze

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje jeszcze raz wszystkim za mile slowa,przykladacie sie do tego ze chce mi sie to robic;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny aczkolwiek jak wyglądałabym jak nie umalowana:P Bardzo lubie maty i wgl piękne cieniowanie. Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze. To jest r e w e l a c y j n e ! Jak ja Ci zazdroszczę talentu ! Nie dość, że kocham beżowe makijaże, to ten jaki cudowny.. Powtarzam się :D Zostaje na dłużej i zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń