sobota, 10 marca 2012

A'la Anja Rubik

Witajcie blogowiczki


Całkiem niedawno natknęłam się w internecie na świetne zdjęcia Pani Rubik, ogromnie spodobał mi się makijaż jaki miała na tej sesji. Pomyślałam że mam fajną okazję aby poćwiczyć trochę z eyelinerem bo szczerze przyznam ze moje kreski do najlepszych nie należą. Postanowiłam odtworzyć ten makeup... moja wersja nie do końca jest taka sama, wydaję mi się że moje wykonanie jest jednak troszkę delikatniejsze przez brew którą zaokrągliłam na końcu. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona ..:)

                                         Do stworzenia tego makijażu użyłam:

                                                   podkład MaxFactor
                                                         puder No7
                                                     korektor Loreal
                                                 baza pod cienie MAC
                                                 cień MAC A80, C41
                                                 cienie z paletek Sleek:
                                           granatowy i perłowy z Bad Girl
                                                      żółty z Curacao
                                          cień Myface Cosmetics MES45
                                                         tusz Loreal





Zdjęcie z sesji Anji Rubik które mnie zainspirowało


             Wszystkim życzę udanego weekendu, jednym spokojnego a innym szalonego
                                                            kto jak woli :)

18 komentarzy:

  1. wow, swietnie wyszło, identycznie wrecz, super malujesz naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,wielka precyzja w wykonaniu!Brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszło - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze,ze reka Ci sie bardzo wprawila ,pieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod mega wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne makijaże malujesz!!! :D Dołączam do fanów, Twój talent jest dla mnie inspiracją i motywacją do ćwiczeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki piękny makijaż *.* W ogóle wszystkie twoje makijaże są cudowne? Ukończyłaś jakieś kursy, studium, czy tak sama z siebie?

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna iscpiracja i bez zarzutu wykonanie...
    tez sie przymierzałam :p

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow! pięknie :)) ale ci super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje Wam z całego serca, jest mi ogromnie milo ze to co robie komuś sie podoba :)

    Weak-point nie ukonczyłam szkoly w tym kierunku, zawsze interesowałam sie ładnym makijazem ale jakos nie mialam czasu zeby rozwijac sie pod tym kątem, przyznam rowniez ze duża rolę odgrywaja w tym wszystkim pędzle jakimi maluje, zainwestowałam ostatnio w kilka porządnych pędzli i nie żałuję, teraz widzę ze nie ma co zaopatrywać się w bardzo drogie kosmetyki

    jeszcze raz wszystkim dziękuje za miłe słowa, niebawem bedzie cos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałas otagowana!!http://agnesss25.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html
    zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję talentu! Makijaż świetny!;))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie;))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. This is just divine! Makes me want to grab my brushes and I go creative asap! Might have to steal this one because it's just fabulous!
    Love it
    Phlox

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny makijaz!! bardzo mi sie podoba i chyba zostane tu na dluzej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje z calego serca, oczywiscie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń